Sunday, July 31, 2016

Samenvatting blogmaand juli 2016

Bron

Mijn tweede artikel voor 15gram kwam deze maand online. Als je graag mijn recept voor de traditionele Griekse souvlaki wilt ontdekken, zoals op de foto hierboven, surf dan snel naar de keukenpraat sectie op 15gram. Ik leg je daar graag uit hoe je zelf je eigen Griekse souvlaki maakt, inclusief een lekker vers pitabrood op z’n Grieks.

Deze maand publiceerde ik eveneens mijn eerste zomerrecept op mijn Forge Adour indoor plancha: een linzensalade met Thaise dressing. Dit Franse merk van kwaliteitsplancha’s produceert niet enkel exemplaren op gas, maar ook op elektriciteit zoals de mijne. Deze is ideaal om binnen mee te bakken. Je kan er letterlijk alles op klaarmaken en volgende week geef ik een receptje mee om van te smullen bij het ontbijt.

Overigens kwamen deze maand ook nog het broodje falafel, mijn morning energy bowl en mijn yoghurtijs van La Fermière, gemaakt zonder ijsmachine en super eenvoudig, aan bod!

Ook mijn restaurantbezoekjes werden niet onbesproken. Met als topper De Godevaart en daarnaast ook Il Capriani at the Lobby in Antwerpen.

Tot volgende week én tevens ook volgende maand!

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!