Monday, March 31, 2014

Samenvatting blogmaand maart 2014

© Tasting Lifestyle


Mijn samenvatting van de blogmaand maart in 1 zin, enjoy!:

'Afgelopen blogmaand zat ik op een terrasje te genieten van de eerste lentezon met een fruitige Abbondio apéro in de hand samen met enkele hartige tiropita’s vergezeld van een zomerse dipsaus waarna ik een snel en eenvoudig pastagerecht heb klaargemaakt omdat ik een afspraak had in de MartiniBar te Antwerpen waar ik dan ook even de Your winkel een bezoekje bracht om een inspirerend boek te kiezen voor op de salontafel en waarmee ik ’s avonds gezellig neerplofte in de zetel van het Brown’s hotel in Londen met zicht op een verzameling muurkaders en een heerlijk ruikende Kusmi Tea, die vol ongeduld stond te wachten om geproefd te worden, op het bijzettafeltje.'

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!