Tuesday, March 18, 2014

Zoektocht naar de ideale bijzettafeltjes



Sinds kort ben ik gefascineerd door bijzettafeltjes. Ze zijn lekker compact, makkelijk verzetbaar én combineerbaar in elk interieur. Tegenwoordig vind je ze in alle vormen en kleuren en de meeste interieurzaken of pop-up shops staan er vol van. Ik ben nog steeds aan het beslissen dewelke ik zelf zou kopen. Hier alvast enkele leuke bijzettafeltjes die mij wel zouden kunnen bekoren.

Habitat is een van mijn favoriete woon -en leefshops omdat hun ontwerpen betaalbaar en eigentijds zijn. Handig is wel dat de prijzen op hun website te vinden zijn, zo weet je meteen of je favoriete bijzettafeltje binnen jouw budget past. Hieronder enkele oogstrelende ontwerpen uit hun gamma.

Foto's: Habitat / © Collage Tasting Lifestyle


De hoofdzetel van Habitat bevindt zich te Parijs maar ook in België is dit merk vertegenwoordigd. De Habitat shops vind je onder andere in Antwerpen, Brussel en Luik.
 
Een ander bedrijf dat aan een opmars bezig is, is het Scandinavische merk Hay. Dit is een Deens bedrijf met hedendaags design. De eerste officiële flagship store in België is gevestigd in Antwerpen.
Enkele leuke bijzettafeltjes:

Foto's: Hay / ©Collage Tasting Lifestyle


De ontwerpen zijn: links boven ‘Tray Table’, Rechts boven ‘CHP20 Coffee table’ en onderaan ‘Bella Coffee Table’. 

De Tray table is een leuk en handig ontwerp omdat je de dienbladen ook apart kunt kopen en je tafeltje kunt updaten met kleinere dienbladen die geïntegreerd kunnen worden. Op die manier kan je ook experimenteren met een uitgebreid kleurenpallet. Je kan dus eindeloos combineren en je dienblad zelfs apart gebruiken. Een topper wat mij betreft.

Contact:

http://www.habitat.be
http://www.hayantwerpen.com
http://www.hay.dk

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!