Friday, July 18, 2014

Switch off the lights, burn a candle



Theelichtjes en kaarsenhouders, ze zijn er in alle vormen en maten. De Kivi theelichtjes van Iittala zijn een van mijn favoriete eenvoudige ontwerpen: simpel maar kwalitatief en tijdloos. Qua kaarsenhouder ben ik momenteel volledig weg van de Lup candle holders van Hay. Ze zijn te verkrijgen in 2 vormen: square of triangle en telkens in 2 kleuren: zwart of koper. Ik heb inmiddels de square black staan, rechts op de foto,.. and I love it! Ik was nog aan het twijfelen tussen koper of zwart maar uiteindelijk komt de zwarte meer tot zijn recht in mijn interieur. Links van de Lup candle holder staat een koperen kaarsenhouder van het Deense bedrijf H. Skjalm P., een ander Scandinavisch merk, en achteraf gezien staan ze niet mis bij elkaar.




1 comment:

  1. Ik heb vooral theelichthouders. Zou vooral eens wat meer theelichtjes moeten branden...maar dat is meer voor de herfst en winter he.

    ReplyDelete

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!