Tuesday, July 15, 2014

Favoriete 'Kusmi Tea'-smaak



Enkele maanden terug had ik een post gedaan over het theemerk Kusmi Tea
Ik had dan ook beloofd om te laten weten welke smaak mijn voorkeur had. Nu, enkele maanden later heb ik uitgebreid de kans gehad om elke smaak eens te proeven en ik heb een overduidelijke winnaar gevonden: de Detox thee. Niet zozeer omwille van het feit dat detoxen wel eens gezond is voor het lichaam maar wel omdat de kruiden mij aanspreken. De Detox thee van Kusmi Tea bestaat uit maté en groene thee en is geparfumeerd met citroen en citroengras. Maté is een van oorsprong Zuid-Amerikaans kruid dat veel vitaminen en mineralen bevat én het blijkt goed te zijn tegen tal van kwaaltjes. Bij het openen van het blik detox thee worden mijn zintuigen geprikkeld en krijg ik meteen zin in een kopje thee. Er is geen twijfel mogelijk dat deze smaak op dit moment mijn nummer 1 is uit het gamma.

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!