Monday, May 2, 2016

Samenvatting blogmaand april 2016


MEI, eindelijk mei.. Mijn verjaardagsmaand en hopelijk ook, want zo ziet het er voorlopig naar uit, een zonnige maand! Laten we eerst nog eens terugblikken naar mijn blogposts van vorige maand.

Ik besprak mijn 3 favoriete culinaire adresjes in Amsterdam: Ron Gastrobar, Restaurant De Kas en de Foodhallen. De asperges zijn weer in het land en ik maakte een originele lasagne à la flamande! Benieuwd? Check hier nog eens mijn recept!

Op Instagram kon je ook nog mijn bezoekje aan de Upper Room Bar van The Jane spotten en een culinaire avond uit bij ’t Fornuis van Johan Segers. Vorige week bezocht ik de Antwerpse persdagen: tal van nieuwe collecties voor het najaar werden er voorgesteld. Mijn favorieten ontdek je deze maand nog op de blog! STAY TUNED…

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!