Thursday, March 31, 2016

Samenvatting blogmaand maart 2016


Afgelopen Paasweekend vertoefde ik in Amsterdam, een welverdiende citytrip én tevens ook mijn eerste vakantie van dit jaar waar ik zo hard naar uit keek! Diegene die me volgen op Instagram of Facebook zullen wel gemerkt hebben dat we lekker gegeten hebben. Mijn blogpost over deze hotspots in Amsterdam komt dan ook zo snel mogelijk online.

De maand maart heb ik nog meer lekkers geproefd. De patisserie van DelRey bijvoorbeeld was een toppertje. Ik maakte ter gelegenheid van “Dag van de Macaron” kennis met de lekkernijen van DelRey in hun Chocolate Lounge te Antwerpen en mijn blogpost lees je hier nog eens terug. Ook Lidl wist me te verwennen met hun fantastisch Paas assortiment. Hun "Deluxe" gamma smaakt naar meer en in het teken van Pasen stonden er allerlei lekkernijen op de menu: een paasgebakje, yoghurt, gerookte zalm, salami, gevulde brie en veel meer… Voor foto’s verwijs ik naar mijn Instagram pagina.

Mijn Grieks receptje: Kritharaki met fetakroketjes scoorde erg hoog in de statistieken. Dit viel duidelijk in de smaak... Ook al zeg ik het zelf, dit is werkelijk superlekker.

Qua hotspots schreef ik een review van Rantrée, een restaurant in Maastricht waar we eind februari gingen eten. Kijk nog eens naar mijn foto’s en je zal zien waarom ik dit zo’n leuke plek vond.

Last but not least heb ik de zomercollectie van IKEA bekeken en deze, met Grieks getinte kleuren, collectie is helemaal mijn ding. Ik denk dan vooral aan hun servies en accessoires voor op het terras deze zomer! Ga zeker nog eens kijken naar mijn moodboards als je dit gemist hebt!

Hebben jullie een leuke maand achter de rug?

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!