Sunday, January 31, 2016

Samenvatting blogmaand januari 2016


Begin januari staat bij de meeste mensen in het teken van nieuwe vooruitzichten en plannen maken voor het nieuwe jaar. Veel mensen gaan wat meer op hun gezondheid letten na de hevige feestdagen. Een detoxkuur is dé ideale kuur om na de feestdagen in te lassen. Ik was bekend met enkele detox manieren, deze vind je hier nog eens terug.

Over detox gesproken, een lekker en gezond gerechtje dat ik klaarmaakte deze maand is de Quinoa met avocado en kipfilet. Kip en avocado vormen de ideale combinatie. Benieuwd? Ga hier nog eens kijken!

Op dit moment loopt er een giveaway op mijn Facebook pagina om kans te maken op een luxe box Magic Sparkling Wine. (Deze loopt nog tot 6 februari) Misschien heb je het al gelezen in mijn vorige blogpost, of misschien ook niet, waarin ik de Magic Sparkling Wines bespreek. Dit is een sprankelende en kleurrijke wijn die me tot vorige week zelfs onbekend was. Hier kan je mijn review nog eens nalezen.

Een paar zaterdagen geleden stond er een etentje bij Brasserie Capriani aan het MAS op het programma. Een leuke, sfeervolle plek waar ik deze zomer zeker nog eens langs ga om te genieten van een heerlijke maaltijd op hun terras. Mijn review over Capriani kan je hier nog eens teruglezen.

Ooit al een degustief geproefd op basis van thee? Ik maakte een digestief op basis van Cointreau en Kusmi thee met chocolade. Vermits sinaasappel en chocolade een veelgebruikte en geslaagde combinatie vormt, is dit het proberen wel waard.

Zoals je wel kunt zien kwam er weinig interieur en deco, of reizen, aan te pas in januari. Wat ik zelf jammer vind omdat ik toch wel wat leuke, nieuwe deco spullen heb ontdekt de laatste tijd. Voor volgende maand heb ik een kleine hotspot in gedachten voor de blog om leuke interieur spulletjes en terrasmeubels te shoppen. Deze ontdekte ik toevallig vorige week tijdens het winkelen in Antwerpen. Stay tuned...

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!