Monday, November 30, 2015

Samenvatting blogmaand november 2015


De maand november stond in het teken van de persdagen. Diverse persagentschappen stelden hun deuren open om pers en bloggers te ontvangen in hun mooie showrooms. Ik keek vooral uit naar de nieuwigheden op vlak van interieur, food, gadgets en lifestyle voor volgende zomer. Heb je mijn favorieten in de rubriek interieur & lifestyle gemist, dan kan je hier nog eens terugblikken. Ook in de categorie food & drinks zijn er enkele merken die hoge toppen scheren. Hier kan je mijn persoonlijke favorieten nog eens nalezen.

Ik heb de eer gehad om met enkele foodbrands aan de slag te gaan in de keuken. Zo heb ik met de heerlijke mosterd van Camp’s een lekker gevuld broodje gebakken. Met de cuberdons van Geldhof maakte ik cupcakes met porto-cuberdonsmaak.

Als je creatief aan de slag wilt gaan met wanddecoratie dan zijn vintage, culinair geïnspireerde, posters een leuk idee. Hier vind je enkele mooie voorbeelden terug.

Begin november ben ik naar Zweden afgereisd. Stockholm en Umea stonden op het programma. Mijn tweede maal Scandinavië dit jaar want in het voorjaar bezocht ik al Kopenhagen. In Stockholm verbleef ik in een heel leuk en gloednieuw design hotel HTL Upplandsgatan. Zeker en vast een aanrader indien je houdt van Scandinavisch interieur en kunst. Wil je er alles over lezen? Blik dan nog eens terug naar deze blogpost.

Dat was mijn overzicht voor november. Volgende maand staat in het teken van de feestdagen. Ook op mijn blog zal dat te merken zijn want ik ga maar liefst 2 giveaways organiseren. Stay tuned!

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!