Wednesday, July 1, 2015

Samenvatting blogmaand juni 2015


Juni is weeral voorbijgevlogen. Mijn weinige blogposts zijn het bewijs dat ik een super drukke maand achter de rug heb. Terwijl ik vorige maanden wat meer tijd heb kunnen besteden aan mijn blog, zorgde de drukte op het werk en een haperende laptop voor de nodige frustratie deze maand. Juli en Augustus zullen dan ook iets meer gevuld zijn. Ik heb eind juni trouwens nog twee leuke events mogen bijwonen in Brussel en kijk ernaar uit om deze met jullie te delen!

In mijn laatste blogpost van juni deed ik mijn Summer Sleep Essentials uit de doeken. Ontdek hier nog eens mijn favoriete DIY met lavendel. Overigens stal Zuny, een speels interieurmerk, de show vorige maand. Deze leuke diertjes in lederlook geven een tof accent aan elke ruimte in huis. Naast Zuny stonden de schattige lampjes van Lapin & Me in de schijnwerper. Vintage voor kids, why not?
Last but not least schreef ik over mijn persoonlijke hotspots in Kopenhagen. Ben je benieuwd naar meer? Ga hier dan nog eens een kijkje nemen.

Voor de lucky ones onder ons die mogen genieten van twee maanden vakantie, veel plezier! Voor de minder gelukkigen onder ons die nog even moeten wachten op vakantie (inclusief mezelf): hang in there! En blijf op de hoogte van mijn avonturen via Facebook en Instagram! xoxo

2 comments:

  1. voor jouw ook een leuke vakantie toegewenst...
    ik aan het aftellen...nog 2 weekjes werken
    liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt, zal ik zeker doen.. nog even aftellen nu ;-)

      Delete

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!