Sunday, May 31, 2015

Samenvatting blogmaand mei 2015


Even een korte samenvatting voor diegenen die mijn blogposts van de afgelopen maand gemist hebben. Eind april werd ik door enkele PR-bureaus uitgenodigd voor de avant-première van de  nieuwe collecties en tal van mooie merken. Zowel op vlak van voeding als op vlak van lifestyle -en interieurartikelen heb ik heel wat moois zien passeren. Voor wat betreft food bleef ik zeker niet op mijn honger zitten, mijn review kan je hier nog eens nalezen. Cocagne was een van merken die vertegenwoordigd was op de press days. Inspiratie genoeg dus om er zelf een gerechtje mee te maken en origineel te presenteren. Van de lifestyle artikelen is de Veloretti fiets en de nieuwe MARBLE collectie van Salt & Pepper me het meeste bijgebleven, de foto’s vind je hier terug. PJ MARES, een nieuw design meubelmerk van Belgische bodem, en IKEA stonden in de kijker bij de rubriek interieur. Tijdens de persdagen maakte ik kennis met het nieuwe gadget van IKEA: het draadloze oplaadsysteem voor smartphones. Dit heb ik ondertussen kunnen testen en ik moet zeggen dat ik fan ben. Way to go IKEA!

Tijdens de maand mei heb ik enorm genoten van de enkele zonnige dagen die er waren. Ik heb mijn dagelijkse hot tea dan ook eens even vervangen door een Ice tea. Met het recept en de Winterspecial van thees.be ging ik aan de slag en dit zomers receptje vind je hier nog eens terug. Qua reizen heb ik een paar nieuwe plekjes ontdekt zoals Lille, Den Haag en Kopenhagen. Mijn review van Den Haag kan je hier nog eens nalezen. Volgende maand maak ik tijd om mijn persoonlijke hotspots van Kopenhagen in de kijker te zetten, stay tuned… Hopelijk was jullie maand mei even boeiend als de mijne, ik kijk alvast uit naar juni.

2 comments:

  1. Altijd leuk om nieuwe producten en merken te ontdekken bij PR bureaus! Ik kijk uit naar een zonnige maand juni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Anouk, zeker en vast! En er is een klein hittegolfje op komst zo te horen ;-) x

      Delete

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!