Friday, November 7, 2014

Scapa Home


Afgelopen dinsdag was ik, samen met vele andere Belgische bloggers, uitgenodigd voor de Oona press days in Antwerpen. We kregen een sneak preview en een mooi overzicht van de prachtige collecties van tal van geweldige mode- en lifestyle merken. Een van de merken die mijn hartje sneller deed slaan was zonder twijfel Scapa Home. Scapa Home, de interieurcollectie van het Belgische merk Scapa, werd gelanceerd in 1994 en is ondertussen uitgegroeid tot een totaal interieurconcept. De typische Britse stijl van Scapa wordt vooral gekenmerkt door blauw, grijs- en aardetinten. Deze kleuren werden later doorgetrokken naar de interieurafdeling. Scapa Home heeft bij mij daarom steeds een beeld gegeven van klassiek en warm design. Aangenaam verrast was ik dan ook toen ik enkele pronkstukken zag staan in de Oona showroom te Antwerpen. Enkele blikvangers waren de lounge stoel in luipaardprint, de moderne bijzettafeltjes en een goud getint koffie servies. De authentieke Scapa look haalde ik er niet meteen uit, ik vond het eerder modern en gedurfd. Positief dus! Het is alsof er een frisse bries door Scapa land waait en deze items zou ik dan ook meteen voor mezelf kopen.

Van boven naar onder: Stoel met luipaardprint, bijzettafel, gouden koffieset + koffietafeltjes

Voor meer info:  http://www.scapaworld.com/nl

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!