Thursday, June 18, 2015

Zuny: Speelse interieur decoratie


Tijdens mijn korte vakantie in Kopenhagen ontdekte ik bij Illums Bolighus de leuke figuurtjes van het merk Zuny. Deze synthetisch lederen dieren zorgen meteen voor extra warmte en speelsheid in huis. De originele ontwerpen van Zuny zien er in de eerste plaats uit als baby- of kinderknuffels maar laat je niet vangen! Deze handmade dieren worden met veel zorg en precisie gemaakt, allesbehalve massaproductie, en zijn bedoeld als interieurdecoratie met een twist. En ja, je kan er gerust de kinderkamer mee opleuken! Je kan de diertjes gebruiken als boekensteun, GSM-houder, wanddecoratie, deurstop,... Hieronder enkele eye-catchers:

Zuny Rudo Bookstand - (+-55 €) - Bron


Moose Iphone Holder - Bron



Moose Rudo Wanddecoratie - Bron

Ik geef het toe: ik heb een zwak voor de rendieren in de collectie. Valt het op? :-)
Er zijn uiteraard nog meer beestjes te verkrijgen, voor meer info over de collectie kan je hier terecht.

8 comments:

  1. Ik ben even gaan kijken en ze hebben ook ezeltjes :-) - dus ik ben meteen fan !!

    ReplyDelete
  2. Ooooh, ziet er leuk uit!! Ik ben ook een rendierfan! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt Karen, de rendiertjes blijven hot! En deze ontwerpen vind ik superleuk van design x

      Delete
  3. Replies
    1. Vond ik ook CĂ©line! Ze fleuren meteen gans je interieur op ;-)

      Delete
  4. Ohhhh super, super leuk! Ik hou wel van zo'n dingen, ik ga eventjes kijken wat ze nog hebben

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik was ook meteen fan, zeker een kijkje gaan nemen dus ;-) x

      Delete

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!