Friday, April 17, 2015

Play! by Rewind

Bron

Het lijkt wel alsof de hippe kinderwinkels als paddestoelen uit de grond schieten. Play! by Rewind is er zo eentje, formerly known as Rewind Kids is deze toffe winkel sinds begin april een nieuwe aanwinst voor de Antwerpse Kloosterstraat. Mooie kledij, hippe accessoires, originele meubeltjes en vooral heel veel nieuwe inspiratie kan je er opdoen.

Wanneer ik de winkel binnenstap kan ik oneindig veel leuke spullen opsommen, maar ik moet een selectie maken.. Hieronder vind je mijn persoonlijke favoriete stukken terug:

De Wishbone bike Recycled Edition van Wishbone Design Studio is een hippe fiets die bestaat uit 100% gerecycleerd plastiek. Deze 3 in 1 fiets voor jonge kinderen kan makkelijk aangepast worden naargelang de leeftijd. Je begint met de versie met 3 wielen: 1 wiel vooraan en 2 achteraan, daarna kan je hem ombouwen naar een loopfiets en later naar een iets hoger model om te leren fietsen. Multifunctioneel dus, een hip design en de prijs is rond de € 200 voor deze 3 in 1 versie.



De knuffels van het Deense merk Oyoy blijven mijn favoriet voor de allerkleinsten. Toffe prints en originele vormen en diertjes sieren deze collectie. Deze ‘Zorro’ kat in zwart en wit bestaat uit 100% katoen en heeft mijn hart gestolen. ;-)



Deze Giant Coloring Pages van Jeff Koons zijn ook een van mijn favoriete items! Kinderen kunnen hun expressie de vrije loop laten op deze grote “kleurboek”. Je kan de pagina gebruiken als affiche of achteraf laten inkaderen. Ze bestaan in verschillende prints en er is keuze genoeg bij Play! by Rewind.




De kartonnen ontwerpen van Green Lullaby zijn ook weer eco friendly! Deze wieg uit karton is super origineel, alsook het tafeltje met bankjes. Personaliseren is de boodschap! Om een idee te geven van de prijs: de wieg kost € 84.



Een van de opmerkelijkste items bij Play! by Rewind is zeker en vast de wieg van het Nederlandse merk &Me. Deze baby crib heeft hier een kostenplaatje van € 595,00. Niet goedkoop dus, maar ik begrijp helemaal waarom men deze wieg bij het binnengaan van de winkel als pronkstuk heeft staan. Tof design en mooie pastelkleur. De babymobiel kan je afzonderlijk bijkopen.


Hebben jullie laatst nog leuke, nieuwe interieurshops ontdekt? Ik ben benieuwd naar jullie reactie, let me know!

Contact:

Play! By Rewind
Kloosterstraat 87
2000 Antwerpen


2 comments:

  1. ik moet precies toch eens vaker de zijstraatjes in Antwerpen binnen stappen! leuk dat je dit deelt!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!